En icke-feministisk jämställdhetsblogg

Om ekvalism

tisdag 16 december 2014

Sådan är P3-feminismen

Från Toklandet:



Jag vet inte hur ni reagerar över dessa numera raderade rader från P3, men jag reagerar så här: 1) jag får mer energi att skriva på sociala medier 2) mina funderingar på att kryssa in en vettig person i ett mindre vettigt, feministiskt, parti i extra valet tog en motsatt vändning på grund av partiets feministiska prägel. 3) min aversion mot denna hatideologi som P3 sprider ökade en smula.

8 kommentarer:

  1. Bedrövligt!!!
    Erik S.

    SvaraRadera
  2. Reaktion: 1. Feminism är fortfarande lika vidrigt som tidigare men förhoppningen ökar att när det skeppet väl sjunker så brinner det utav helvete också. 2. Att rösta mot feminism är den viktigaste frågan i extra valet. Vilket parti är bäst för det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Instämmer. 2. Jag har förståelse för det resonemanget.

      Radera
  3. ...och där slutade jag ens fundera på ifall P3 och mediafeminismen har något värde överhuvudtaget. Får hon jobba kvar i statlig radio?? Betalar jag för hennes lön..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart hon får jobba kvar. Det ses som fräscht och radikalt tänkande att spy ut förakt mot män där, men hon gick liiiite över gränsen den gången bara.

      Radera
  4. Ja Lilla Fröken Knyckare har väl slut på bra idéer, och då funkar det väl alltid att gnälla på män.Tragiskt.

    SvaraRadera

Kommentarer inaktiverade

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.